Przetargi

K2 Dystrybucje zrealizuje kampanię dla Energi za 2,9 mln zł

Pozostałe dwie oferty zostały odrzucone.

Koncern energetyczny Energa, a konkretnie jej spółka zajmująca się m.in. dystrybucją detaliczną Energa Obrót, rozstrzygnęła przetarg na przeprowadzenie kampanii lojalizującej klientów i wybrała ofertę firmy K2 Dystrybucje Katarzyna Podedworna z Gdyni. Swoje usługi wyceniła ona na 2,92 mln zł brutto.

W postępowaniu oferty złożyły jeszcze: Contact Center z Warszawy, która oczekiwała 3,98 mln zł, oraz CCIG Group z Wrocławia, która zaoferowała cenę 2 mln zł, jednak obydwie te oferty zostały odrzucone.

Według informacji dostępnych na stronie internetowej K2 Dystrybucje zatrudnia ona 250 osób na umowy o pracę i zlecenie i dysponuje 180 stanowiskami call center.