W ramach struktury K2 Media wyodrębniony został zespół skierowany do rozwijania oferty mediowej dla sektora MŚP pod marką S3. Za wdrożenie nowego przedsięwzięcia odpowiada Marcin Kordowski, K2 Media small & medium business and technology director.
W ofercie S3 znajdzie się asortyment usług mediowych, począwszy od pozycjonowania w wynikach organicznych wyszukiwarki Google, przez reklamy płatne w wyszukiwarce, e-mail marketing, programy afiliacyjne, reklamy płatne w Facebooku, po projektowanie komunikacji w social mediach i tworzenie stron WWW.
W portfolio usług znajdzie się również doradztwo dla firm, które dopiero zamierzają rozpocząć działania marketingowe w sieci. Pakiet “Obecność w internecie” ma pozwolić zaistnieć przedsiębiorcom w najważniejszych miejscach sieci, takich jak katalogi firm, mapy, Google Plus czy Facebook.
Obsługą klientów S3 zajmie się zespół ulokowany w Łodzi i Warszawie. Wraz z rozwojem firmy planowane jest zwiększenie zatrudnienia. Większość zespołu będzie zlokalizowana w Łodzi. Planowane jest również otwarcie kolejnych biur w innych miastach w celu wsparcia lokalnych klientów.
Zespół S3 będzie odpowiadał również za wdrożenie współfinansowanego przez PARP w ramach działania 8.2 PO IG projektu “Wdrażanie systemu B2B sposobem na automatyzację świadczenia usług reklamowych i integrację z partnerami spółki”, którego beneficjentem jest działająca w ramach Grupy K2 spółka K2 Search.