Grupa K2 Internet SA uzyskała w II kwartale wyniki zbliżone do osiągniętych w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku, utrzymując szybkie tempo poprawy rentowności.
Uzyskała w okresie sześciu miesięcy zakończonych 30 czerwca br. skonsolidowane przychody ze sprzedaży produktów i usług w wysokości 28,6 mln zł. Wzrosły one w stosunku do analogicznego okresu ub.r. o ponad 12 proc. (niemniej jednak wzrost sprzedaży w I kwartale br. był wyższy i sięgnął 20 proc.).
EBITDA w pierwszym półroczu tego roku zamknęła się kwotą 3,2 mln zł, co stanowi wzrost o 157 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku 2010. Wartość EBIT i zysku netto wyniosły odpowiednio: 2,5 mln zł i trochę ponad 2 mln zł, co stanowi wzrost o odpowiednio 431 proc. oraz 242 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem roku 2010.
– Obecny portfel zamówień jest rekordowy jak na ten okres roku. Poza wyjątkami większość naszych klientów zwiększa nakłady na marketing w internecie, szczególnie szybko rozwija się zapotrzebowanie na realizację projektów z wykorzystaniem mediów społecznościowych, utrzymuje się niezmiennie wysokie zainteresowanie usługami SEM/SEO, ale także tradycyjnymi mediami w internecie – mówi Janusz Żebrowski, prezes zarządu spółki.
– Obserwujemy również sporą aktywność nowobiznesową – co znamienne, coraz więcej trafia do nas zapytań, które łączą aktywności w internecie z tradycyjnymi mediami – dodaje Żebrowski.