
W wyniku wygranego przetargu agencji K2 Precise (Grupa K2) powierzono po raz kolejny obsługę digitalową marek Filtron i Wix Filters na kilkunastu rynkach europejskich.
Działania obejmują kampanie świadomościowe na platformach YouTube, Google Display Network (GDN), Search, Facebook, Programmatic Flipbook i Native Ads, czyli tzw. rich media. Pierwsza z nich zakończyła się w czerwcu br., druga jest zaplanowana na przełom września i października 2022 r.
Mann+Hummel FT Poland oraz agencja K2 Precise współpracowały ze sobą od 2020 r. Wtedy agencja stworzyła plan dotarcia do wyselekcjonowanej grupy docelowej – międzynarodowej grupy zawodowej mechaników. W działaniach uwzględniono specyficzną ścieżkę zakupu produktu łączącą decyzyjność zakupową klientów B2C (kierowcy) oraz B2B (mechanicy, którzy rekomendują produkt). Efekty kampanii to m.in. dwukrotnie wyższy niż estymowany zasięg kampanii na Facebooku, wysoki stosunek kliknięć do wyświetleń baneru (GDN: CTR +40%) oraz wysoki stosunek obejrzeń całego wideo w stosunku do wyświetleń (YouTube: VTR 65%).
Mann+Hummel FT Poland to firma zajmująca się produkcją filtrów przeznaczonych do motoryzacji, maszyn, sprzętu ciężkiego oraz urządzeń specjalistycznych.