K2 prowadzi dla marki Heineken (Grupa Żywiec) działania promujące “Muzyczną loterię Heinekena”. Przygotowano dedykowany serwis WWW oraz aplikację mobilną na urządzenia iPhone i Android. Zarówno poprzez site, jak i poprzez aplikację można dokonać rejestracji, logowania oraz dodawania kodów spod kapsli i zawleczek. Zbierane kody biorą udział w codziennym losowaniu biletów na Open’era, którego przebieg i wyniki można śledzić na żywo.
Dodatkowo zebranie 50 kodów pozwala wymienić je na e-kartę prezentową do Empik.com o wartości 50 zł.
Strona WWW i aplikacja mobilna mają tę samą funkcjonalność – pozwalają zbierać kody, brać udział w losowaniu, sprawdzać na żywo status losowania i odbierać e-karty.
Aplikacja mobilna umożliwia natychmiastowe rejestrowanie kodów tam, gdzie użytkownicy otwierają Heinekena, bez konieczności czekania na powrót do domu i dostęp do komputera lub pamiętania skomplikowanych kodów do wysyłki SMS. Jest w pełni zintegrowana z WWW – użytkownik rejestruje się tylko raz i używa tego samego konta zarówno na stronie, jak i w aplikacji mobilnej.
Prowadzone działania potrwają do 23 czerwca br.