Kraj

K2Bots.AI z chatbotem drugiej generacji

Ma pomóc dostosować obsługę klienta do gwałtownego wzrostu sprzedaży online.

K2Bots.AI z chatbotem drugiej generacji
PerfectBot, oparty na konwersacyjnej sztucznej inteligencji, to efekt czterech lat doświadczeń zespołu K2Bots we wdrażaniu chatbotów i zautomatyzowania 2 mln rozmów dla m.in. IKEA i LPP. Potrafi odpowiadać na 200 najczęstszych problemów klientów sklepów internetowych związanych m.in. z zamówieniami, zwrotami czy reklamacjami. Działa w połączeniu z LiveChat.com lub Genesys Cloud, dwoma wiodącymi rozwiązaniami wspierającymi obsługę klienta. Jako chatbot drugiej generacji ma wysoki odsetek prawidłowych odpowiedzi. W LPP PerfectBot działa już jako pierwszy kanał kontaktu, rozwiązując prawidłowo 70% spraw bez angażowania człowieka. 

– Do tej pory wybór chatbota sprowadzał się do dylematu: albo głupi bot, za to szybko wdrożony, albo mądry, któremu trzeba poświęcić wiele miesięcy treningu i optymalizacji. Teraz w wybranych segmentach retail & e-commerce jesteśmy w stanie uruchamiać mądre chatboty też szybko – komentuje Łukasz Lewandowski, prezes K2Bots.

Uruchomienie rozwiązania PerfectBot to element nowej strategii Grupy K2, która zakłada przyspieszenie rozwoju działalności poświęconej konwersacyjnej sztucznej inteligencji. Na początku marca cała działalność związana z chatbotami została wydzielona do nowo powstałej spółki K2Bots.ai, w której współudziałowcami są czterej założyciele – Łukasz Lewandowski, Mikołaj Machowczyk, Artur Kończyński i Maciej Maliszewski.