Kraj

Kabaret Ani Mru Mru promuje Radio Złote Przeboje [WIDEO]

Kampania reklamowa prowadzona jest bezpośrednio na falach stacji, w telewizji, prasie i na outdoorze.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FcnhBa2rDtBU%22%7D
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjna Radia Złote Przeboje z udziałem kabaretu Ani Mru Mru. Artyści tworzący grupę – Marcin Wójcik, Michał Wójcik i Waldemar Wilkołek – na co dzień występują na antenie stacji. Każdego dnia na antenie można usłyszeć ich premierowe skecze, przygotowywane specjalne dla słuchaczy stacji.

Działania prowadzone są także w telewizji. W 15-sekundowym spocie reklamowym kabareciarze wcielają się w postaci znanych i charakterystycznych gwiazd, m.in.: Freddie’ego Mercury’ego, Michaela Jacksona, Eltona Johna czy Stevie’ego Wondera. Muzycznym tłem reklamy jest utwór zespołu Roxette “Sleeping in my car”.

Dodatkowo działania widoczne będą od 15 marca w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Wykorzystuje ona zdjęcia kabaretu Ani Mru Mru w stylizacjach z reklamy telewizyjnej prezentowane razem z logo stacji.

Spoty telewizyjne można zobaczyć m.in. w: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i kanałach tematycznych. Reklamy będą też obecne na nośnikach AMS (billboardy w miastach nadawania stacji i CityINFOtv w wagonach warszawskiego metra) i w prasie (“Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, “Metro”, czasopisma Agory, “Newsweek”).

Nowy spot przygotował Blast Factor, a wyreżyserował go Bartek Cierlica. Planowaniem i zakupem czasu emisyjnego zajął się dom mediowy Starlink. Zdjęcia do reklam zrobił Adam Kozak z Agencji Gazeta.

Wraz ze startem nowej kampanii promocyjnej ruszył specjalny konkurs dla słuchaczy stacji – “Moje Gwiazdy w Radiu Złote Przeboje”. Codziennie trzy razy na antenie radia będzie można usłyszeć wypowiedzi artystów z kabaretu Ani Mru Mru, którzy podobnie jak w reklamach Złotych Przebojów wcielą się w najpopularniejsze postaci ze świata muzyki. Zadaniem słuchaczy będzie odgadnięcie, kim jest dana gwiazda. Uczestnicy konkursu mogą wygrać m.in.: odtwarzacze blue-ray, kino domowe, telefony komórkowe, iPody, a także bilety na koncerty i płyty CD/DVD. Zabawa potrwa do 15 kwietnia br.