Kostiumy do czterech spotów zaprojektowała jedna z najsłynniejszych kostiumografek w Polsce – Dorota Roqueplo, która tworzyła stroje do takich filmów, jak: „Karski”, „Miasto 44”, „Plac Zbawiciela”, „Mój Nikifor”. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, twórca filmów reklamowych oraz seriali takich jak „Usta, Usta” czy „39 i pół”. Za przygotowanie reklamy odpowiadała agencja Unlimited, z którą Wonga współpracuje od 2014 r. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film.
Reklama będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in.: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, oraz w 69 kanałach tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej 30 lipca startuje także kampania online. Za działania
marketingowe w internecie odpowiada firma iProspect, która zajmuje się zakupem mediów i optymalizacją działań.