Kraj

Kaktus w formie kisielu

Produkt Nestle dostępny do tej pory w formie lodów debiutuje w kategorii kisieli.

Kaktus w formie kisielu
Nestle wchodzi w kategorię kisieli instant z marką Kaktus. Nowy produkt będzie dostępny w trzech wersjach smakowych: polewy z loda Kaktus, o smaku żurawiny z truskawką oraz cytryny z limonką. Producent zapewnia, że każdy z wariantów zawiera kawałki owoców. 

Trzy warianty smakowe i kolorowe kisielu mają nawiązywać do ruchu “rasta”, którego barwami są czerwony, zielony i żółty.
Sugerowana cena kisielu to ok. 1,45 zł. Producent nie planuje żadnego wsparcia ATL dla swojego produktu. Równolegle Nestle mocno wspiera brand Kaktus przez eventy.
Już jutro rusza trasa koncertowa marki – RAP Republika Kaktusa Tour 2014. W każdy weekend czerwca na scenie wystąpią przedstawiciele polskiego rapu: Pmm, Diox oraz VNP z PROSTO. Wstęp na koncerty jest bezpłatny. Republika Kaktusa ma dotrzeć do 7 miast w Polsce: do Kielc, Rzeszowa, Białegostoku, Zielonej Góry, Jeleniej Góry, Gliwic i Torunia. Przy realizacji działań koncertowych marka współpracuje z MEC Access.