Artykuły weekendowe

Kalendarz na 365 dni... i 365 pozycji

Taboo zachęca do różnorodności...

Kalendarz na 365 dni... i 365 pozycji
W związku z nadchodzącą wiosną i budzącą się chęcią do życia i miłości agencja Grey stworzyła dla firmy Taboo, producenta prezerwatyw o tej samej nazwie, kalendarz, w którym na każdy dzień roku proponuje inną pozycję seksualną.

– Kalendarz Taboo na 365 nocy w roku to cyfrowy gadżet, który stymuluje wyobraźnię i przypomina o codziennych (i conocnych) przyjemnościach z prezerwatywami Taboo. Został stworzony, by nie tylko zaspokajać potrzebę orientacji w czasie, ale być też małym kompendium wiedzy erotycznej. Jest przydatny jako narzędzie odmierzania dat, sugestia zakończenia udanego wieczoru oraz Kamasutra – mówi Piotr Zygmunt, copywriter Grey i autor pomysłu.

Projekt został również zrealizowany w wersji cyfrowej przez dział interaktywny Grey Group – powstał wygaszacz ekranu na 365 dni roku w wersji na komputery Mac i PC. Kalendarz można ściągnąć przez fan page Taboo w Facebooku. Każdego dnia proponuje kolejną “pozycję”, a w dni świąteczne pojawiają się w nich niespodziewani goście, np. Święty Mikołaj.