Lepont (“le pont” z fr. Most) będzie się specjalizować w kreatywnej komunikacji PR, realizując projekty wizerunkowe, działania influencermarketingowe, a także działania kreatywne, consultingowe i mediowe. Celem agencji jest również wdrażanie zasięgowych i angażujących projektów cross-marketingowych, tworzonych we współpracy z artystami i ambasadorami marek. Oprócz działań kreatywno-wizerunkowych zespół Lepot będzie odpowiadał także za kompleksową obsługę PR – od biura prasowego i media relacji, przez tworzenie branded content i koprodukcję oraz realizację eventów. Agencja wystartowała w lutym br.
Kamila Kończak, managing director Lepont, ma wieloletnie doświadczenie w dziedzinie komunikacji marek premium i kreowania wizerunku brandów modowych, beauty oraz lifestyle’owych. Wprowadzała na polski rynek takie marki jak: COS, Victoria’s Secret czy &Other Stories, realizowała też projekty dla Porsche i Zalando.
Łukasz Szczybelski, business & creative director Lepont, jest również współtwórcą i dyrektorem kreatywnym agencji Feeders Agency. Ma ponad 13 lat doświadczenia w świecie reklamy, kreacji i marketingu. Pracował dla największych brandów, m.in. dla H&M, Reeboka, IKEA, Maspex czy BNP Paribas. Na koncie ma już ponad 50 nagród.