Malanowicz pracuje w Fundacji od ponad dwóch lat jako brand manager. Odpowiadała m.in. za kampanie „Bądź ich inspiracją” skierowaną do nauczycieli oraz „#CONTRA19” aktywizującą młodzież do aktywności społecznej w czasie pandemii. Obecnie awansowała na stanowisko chief marketing officera. W nowo utworzonym dziale marketingu są także Martyna Fibich, Joanna Chabrowska oraz Emilia Kaczmarek.
Wcześniej Malanowicz pracowała w działach strategii w agencjach DDB, VML oraz PZL. Obsługiwała takich klientów jak: McDonald’s, Mondelez Polska, Danone, PZU oraz Johnson & Johnson. Pracowała także w domu mediowym Value Media i Jeronimo Martins. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania, a także Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów User Experience Design na Uniwersytecie SWPS. W działania społeczne angażowała się m.in. w organizacjach Toastmasters i Geek Girls Carrots.