Kraj

Reklama

Kampania agencji Peppermint dla marki Heinz

W ramach kampanii powstały kreacje digital: screening, banner mobilny, promo boxes (OLX), wideoboard (Onet), a także materiały przeznaczone do social mediów marki: posty, karuzele oraz krótkie animacje.

Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała kampanię “Heinz loves food” promującą zimne sosy marki Heinz. Na potrzeby akcji powstał key visual oraz dedykowany landing page: kocham-heinz.pl. Częścią działań jest także konkurs konsumencki, w którym miłośnicy marki mogą wygrać atrakcyjne nagrody: gotówkę oraz bluzy z autorskimi kolażami stworzonymi przez Aleksandrę Marchocką, head of design w Peppermint.

W ramach kampanii powstały kreacje digital: screening, banner mobilny, promo boxes (OLX), wideoboard (Onet), a także materiały przeznaczone do social mediów marki: posty, karuzele oraz krótkie animacje.

Agencja Peppermint odpowiada za koncepcję kreatywną, copywriting, design, webdevelopment, projekty materiałów POS, animacje, a także za realizację media planu. Za strategię i planowanie mediów odpowiada Carat (Dentsu Polska).

Peppermint współpracuje z firmą Heinz od stycznia 2022 r.