Kraj

Reklama

Kampania Aspirin C na sześciu europejskich rynkach od MullenLowe Warsaw

Za produkcję zarówno wideo, jak i foto odpowiada studio produkcyjne Garaż.

Bayer startuje z nową kampanią Aspirin C, przygotowaną przez agencję MullenLowe Warsaw. Komunikacja realizowana pod hasłem “Skasuj przeziębienie”, adresowana jest do digitalowej publiczności w Polsce, Czechach, Bułgarii, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji.

Oprócz 30-sekundowego spotu i jego krótszych wersji wykorzystywanych w kampanii MullenLowe Warsaw jest również odpowiedzialna za sesję zdjęciową na potrzeby key visuala użytego w materiałach digital i BTL na wszystkich rynkach.
W polskiej odsłonie kampanii Aspirin C działania prowadzone są w portalach i social mediach. Za produkcję zarówno wideo, jak i foto odpowiada studio produkcyjne Garaż, muzyka pochodzi z zasobów Massive Music, a media zaplanował dom mediowy Mediacom.