Kraj

Kampania Brainbox dla Wisły Kraków [wideo]

Agencja odpowiadać też będzie za strategię komunikacji klubu w 2019 r.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaQ_kGdiLTYI%22%7D
Wystartowała kampania reklamowa wspierająca sprzedaż karnetów na wiosenne mecze Wisły Kraków z udziałem m.in. Jakuba Błaszczykowskiego. Akcję przygotowała agencja Brainbox.

Głównym elementem kampanii jest 90-sekundowy spot przedstawiający postaci związane z krakowskim klubem: trenerów, kibiców, pracowników oraz piłkarzy, na czele z Jakubem Błaszczykowskim. Kreacja ma podkreślać wartości, którymi kierują się bohaterowie materiału.

Zaprezentowany w piątek spot wyreżyserowany przez Damiana Kocura jest częścią szeroko zakrojonych działań komunikacyjnych. Brainbox odpowiadać też będzie za strategię komunikacji klubu w 2019 r. Spot będzie emitowany w kanałach social media klubu oraz w kinach sieci Multikino.