Kraj

Kampania Danonino od VMLY&R w świecie AR [wideo]

Animację postaci stworzono we współpracy z Double Dare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYGLrDf7B6ZI%26feature%3Demb_logo%22%7D
Marka Danonino przygotowała kampanię, w której brand hero – dinozaur Dino – został przeniesiony do rzeczywistości rozszerzonej. W cyfrowym świecie AR (Augmented Reality), rzucając najmłodszym wyzwania, uczy, jak dbać o własne zdrowie i budować dobre nawyki. Aktywację digitalową, stworzoną na potrzeby rynków rumuńskiego i bułgarskiego, przygotowała agencja VMLY&R. Za przygotowanie aplikacji mobilnej, key visual oraz zrealizowanie kampanii odpowiada agencja VMLY&R. Animację postaci stworzono we współpracy z Double Dare. Na potrzeby kampanii powstała również wykorzystana w spocie telewizyjnym animacja 3D, za którą odpowiada studio Badi Badi. Za adaptację wszystkich materiałów na rynku rumuńskim odpowiada VMLY&R Commerce Bucharest.