Kraj

Kampania Loteriady

Leo Burnett, Starcom i Prodigious dla Totalizatora Sportowego.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F0vBbfrcZq8g%26ab_channel%3DLOTTO.Rado%25C5%259B%25C4%2587wygrywania%22%7D
Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, do końca wakacji będzie prowadził kampanię reklamującą grę Loteriada. Przygotowały ją agencje z grupy Publicis: Leo Burnett Warszawa, Starcom i Prodigious. Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, na nośnikach outdoorowych i w punktach sprzedaży.