Kraj

Kampania marki Amica "Mężczyzna idealny szuka pary"

Cel: promowanie sprzętów AGD z funkcjami parowymi i dotarcie do młodszej grupy celowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqI9_92R2KWI%22%7D
Amica, największy krajowy producent sprzętu AGD, rozpoczyna kampanię, w której reklamuje sprzęty takie jak piekarniki, pralki i zmywarki z funkcjami parowymi. Kampania pod hasłem: “Mężczyzna idealny szuka pary”, obejmie telewizję, radio i internet, w tym media społecznościowe i YouTube.

– Koncept na kampanię o mężczyźnie idealnym to próba przeciwstawienia się stereotypowemu podziałowi ról i obowiązków – mówi Joanna Lewandowska, strategiczna menedżer ds. komunikacji marki Amica. – Mężczyzna idealny to w naszym rozumieniu osoba stawiająca na równość i współodpowiedzialność za gospodarstwo domowe. W naszej historii z przymrużeniem oka pokazujemy, że bohater angażowaniem się w codzienne prace domowe ujmuje dziewczynę i znajduje w niej życiową “parę”.

Założeniem było stworzenie wyróżniającego się, atrakcyjnego dla młodszej grupy formatu reklamowego. Spot został wyreżyserowany przez Piotra Matejkowskiego. Jako podkład muzyczny wykorzystano popularny hit Baranovskiego “Lubię być z nią”, który pojawia się we wszystkich formatach materiałów kampanijnych.

Kampania obejmie główny materiał reklamowy prezentowany w telewizji oraz w digitalu, 30-sekundowy oraz dwa 15-sekundowe spoty radiowe, krótkie reklamy na kanale YouTube oraz komunikację w mediach społecznościowych marki Amica. Kampania potrwa do 20 czerwca br.

Za koncept strategiczny i kreację materiałów do kampanii odpowiada ponownie agencja C108, która utrzymała w ramach ogłoszonego konkursu obsługę strategiczno-kreatywną marki Amica. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Woodpecker Motion Pictures.

Amica sprzedaje rocznie ponad 5 mln urządzeń w 70 krajach. W ub.r. po raz drugi w historii firma osiągnęła ponad 3 mld zł przychodów.