Rusza kampania reklamowa marki Duda Nasze Polskie (ZM Silesia). Jej celem jest przedstawienie szerokiemu gronu odbiorców produktów marki, a także promocja polskiej kuchni regionalnej. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła “Wybierz najlepszy smak” będą widoczne w telewizji, prasie i digitalu. W akcję zostali zaangażowani topowi influencerzy kulinarni w Polsce i gość specjalny – firma na razie nie podaje szczegółów.
Kampania 360 stopni ma charakter długofalowy, wystartowała 5 listopada i potrwa 5 miesięcy. Marka Duda Nasze Polskie będzie sponsorem kultowego programu “Kuchenne Rewolucje”, prowadzonego przez Magdę Gessler. Produkty marki zobaczą także widzowie telewizji śniadaniowej. W połowie listopada wystartuje Pojedynek Smaków – producent zapowiada, że będzie to wyjątkowe wydarzenie, pierwsze tego typu w branży. W zabawie wezmą udział topowi influencerzy.
Za kreację i realizację działań odpowiada agencja OS3.