Kraj

Reklama

Kampania marki Pattex od MullenLowe Warsaw

Działania są także realizowane w kanałach display, social media, poprzez mailingi i SMS-y. Po wakacjach planowana jest kolejna odsłona.

Pod hasłem “Przetestuj moc klejenia” ruszyła miesięczna kampania reklamowa klejów marki Pattex (Henkel Polska), przygotowana przez agencję MullenLowe Warsaw.

Celem działań jest wzmocnienie wizerunku linii klejów montażowych Pattex One4All jako produktu pierwszego wyboru oraz ich wizerunku jako top of mind. Adresatami działań są fachowcy, wykończeniowcy i budowlańcy, którzy używają klejów montażowych w codziennej pracy, ale także konsumenci, którzy lubią majsterkować, są w trakcie remontu, drobnych zmian w domu.

Na potrzeby kampanii MullenLowe Warsaw przygotowała wideo na YouTube marki i odświeżyła stronę WWW. Działania są także realizowane w kanałach display, social media, poprzez mailingi i SMS-y. Po wakacjach planowana jest kolejna odsłona.

Pattex to kolejna marka z portfolio firmy Henkel Polska, która zaufała MullenLowe Warsaw. W ubiegłym roku agencja odpowiadała za aktywacje dla marki Persil.