Kraj

Kampania Ministerstwa Zdrowia i Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia [wideo]

Za koncepcję kreatywną oraz realizację spotu radiowego i telewizyjnego odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLZTw_uNambY%22%7D
Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – to tylko dwa z wielu problemów, których pozwala uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi, Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. “Internetowe Konto Pacjenta. Tu zapisuje się historia Twojego Zdrowia”. Przez ponad miesiąc w najpopularniejszych stacjach radiowych i telewizyjnych emitowane będą spoty edukacyjne. Kampania telewizyjna i radiowa wspierana jest działaniami w internecie prowadzonymi  w ogólnopolskich i regionalnych serwisach internetowych i kanałach socialmediowych oraz publikacjami artykułów w prasie. Kampania obejmuje też sieć kin Helios i wybrane kanały VoD.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację spotu radiowego i telewizyjnego odpowiada agencja reklamowa Fabryka Komunikacji Społecznej. Reżyserem spotu TV jest Xawery Żuławski. Nazwy agencji, która odpowiada za planowanie i zakup mediów, nie podano.