Kraj

Kampania oferty multi-SIM Plusha

Polkomtel wspiera reklamowo swoją drugą markę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZyv3zzJOYbE%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Cyfrowy Polsat), przygotował kampanię reklamową swojej drugiej marki – Plush. Podobnie jak obecnie właściwie wszyscy operatorzy komórkowi w kraju Polkomtel promuje łączenie kilku numerów w ramach jednego rachunku (tzw. oferty multi-SIM), w zamian za co abonenci otrzymują niższe ceny niż przy umowach dla pojedynczych numerów. Operatorzy dzięki temu budują większą i bardziej lojalną bazę klientów.

Kreacje reklam dla Polkomtela przygotowuje agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy dom mediowy Vizeum.