Kraj

Kampania Opla Mokki jest podzielona między TV i Facebooka [wideo]

Zarówno w telewizji, jak i w Facebooku wykorzystano 30-s spot z ambasadorką marki Claudią Schiffer.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOo193wPYx0s%22%7D
General Motors Poland rozpoczął kolejny etap kampanii promującej samochód Opel Mokka. Działania komunikacyjne uwzględniają fakt, że 31 proc. widzów podczas oglądania telewizji korzysta z drugiego ekranu, poszukując dodatkowych informacji na temat tego, co właśnie usłyszeli, a 32 proc. korzysta z serwisów społecznościowych (źródło: raport IAB “TV+www – razem lepiej” 2014 ).   

– Dzięki jednoźródłowości badania Consumer Connection System uzyskaliśmy informację o współkonsumpcji telewizji oraz Facebooka w założonej grupie docelowej. Dzięki temu budżet reklamowy został podzielony optymalnie pomiędzy te dwa media, mając na uwadze zminimalizowanie kosztu efektywnego dotarcia z komunikatem do konsumenta – komentuje Aleksandra Maksymiec, communications manager w Carat Polska.
 
Zarówno w telewizji, jak i w Facebooku wykorzystano 30-s spot z ambasadorką marki Claudią Schiffer.
 
Ponadto kampania promująca Opla Mokkę wykorzystuje wprowadzoną w Facebooku reklamę wideo autoplay w modelu screenplaningowym i łączy ją z reklamami w telewizji.
 
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Media zaplanował i kupił Carat Polska.