General Motors Poland rozpoczął kolejny etap kampanii promującej samochód Opel Mokka. Działania komunikacyjne uwzględniają fakt, że 31 proc. widzów podczas oglądania telewizji korzysta z drugiego ekranu, poszukując dodatkowych informacji na temat tego, co właśnie usłyszeli, a 32 proc. korzysta z serwisów społecznościowych (źródło: raport IAB “TV+www – razem lepiej” 2014 ).
– Dzięki jednoźródłowości badania Consumer Connection System uzyskaliśmy informację o współkonsumpcji telewizji oraz Facebooka w założonej grupie docelowej. Dzięki temu budżet reklamowy został podzielony optymalnie pomiędzy te dwa media, mając na uwadze zminimalizowanie kosztu efektywnego dotarcia z komunikatem do konsumenta – komentuje Aleksandra Maksymiec, communications manager w Carat Polska.
Zarówno w telewizji, jak i w Facebooku wykorzystano 30-s spot z ambasadorką marki Claudią Schiffer.
Ponadto kampania promująca Opla Mokkę wykorzystuje wprowadzoną w Facebooku reklamę wideo autoplay w modelu screenplaningowym i łączy ją z reklamami w telewizji.
Za kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Media zaplanował i kupił Carat Polska.