Kraj

Kampania PGE "Prąd jak prąd, tylko tańszy"

Pojawi się również kontekstowo w sieci sklepów RTV Euro AGD.

Kampania PGE "Prąd jak prąd, tylko tańszy"
PGE Polska Grupa Energetyczna uzupełniła swoje działania kampanijne reklamą kontekstową w sklepach RTV Euro AGD na terenie całej Polski. Od końca lipca we wszystkich 224 sklepach sieci można zobaczyć materiały kampanijne, bezpośrednio nawiązujące do prądu, jaki zużywamy, korzystając ze sprzętów AGD.

Działania składają się z zawieszek umocowanych na wybranych produktach, standów z ulotkami oraz emisji spotów reklamowych wewnątrz sklepów. Dodatkowo ulotki umieszczone zostały również w stojakach przy kasie oraz punktach obsługi klienta. Akcja potrwa do połowy bm.

Za kreację odpowiada agencja K2 wraz z działem marketingu PGE. Media dla PGE planuje i kupuje ZenithOptimedia Group.