Kraj

Kampania piwa Žatecký

"Chmielowe Mistrzostwa Świata".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOrmAEATSY6M%26ab_channel%3D%25C5%25BDateck%25C3%25BD%22%7D
Firma piwowarska Carlsberg Polska wystartowała z kolejną odsłoną kampanii reklamowej “Chmielowe Mistrzostwa Świata” marki Žatecký. W ten sposób reklamuje bezalkoholowy wariant tego piwa.

Nowy 20-sekundowy spot jest emitowany w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej. Reżyserem jest Czech Roman Valent, a za kreację odpowiada agencja Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów – dom mediowy Initiative.