Kraj

Kampania Przeciw Homofobii i Facebook z akcją "Na wyciągnięcie ręki"

Główną ideą jest udzielenie wsparcia młodym osobom LGBT+ i wskazanie, gdzie mogą szukać pomocy specjalistycznej, którą oferują organizacje społeczne, oraz tej od rówieśników w grupach na Facebooku.

Kampania Przeciw Homofobii i Facebook z akcją "Na wyciągnięcie ręki"
Nowa akcja społeczna Facebooka i Kampanii Przeciw Homofobii obejmuje serię internetowych spotów wideo, których bohaterkami i bohaterami jest 17 młodych osób stanowiących pełną reprezentację społeczności LGBTQIAP – lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transpłciowych, interpłciowych, aseksualnych i panseksualnych. Istotną częścią akcji jest strona internetowa nawyciagnieciereki.pl, na której zebrano kontakty do organizacji społecznych świadczących bezpłatną pomoc psychologiczną.

Za kreację kampanii i produkcję treści wizualnych odpowiada agencja Pacyfika, a za reżyserię spotów Antoni Ferency. Koordynacją projektu i działaniami PR zajęła się agencja H+K Strategies. Za produkcję spotów wideo odpowiada Film Produkcja, a za ich postprodukcję Human Ark. Landing page kampanii jest dziełem Rewire.Studio.