Kraj

Kampania Ptasiego Mleczka - Wedel wysyła zebrę na Safari

Wystartowała również seria nowych spotów promujących różne sposoby konsumpcji Ptasiego Mleczka. Autorem jest PZL.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FflJKNwBge58%22%7D
Marka słodyczy Wedel z portfolio Lotte Wedel wystartowała z kolejnymi odsłonami kampanii realizowanej pod hasłem “Poczuj dziecięcą radość”, której odsłony oglądamy w różnych mediach od początku września (MMP24 z 5 września). Tym razem marka prezentuje kolejny spot z udziałem rezolutnej zebry, która komentuje ludzkie zachowania, a na grzbiecie wozi chłopca w czerwonym ubranku, który częstuje ludzi słodyczami. 
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fgny6i6siPyo%22%7D

Równolegle w sieci pojawiły się 15-sekundowe spoty prezentujące różne strategie konsumpcji Ptasiego Mleczka. Wśród propozycji są m.in. “na inżyniera”, “na złodzieja”, naśladując mamę czy podczas zabawy z rodzeństwem czy kolegami i koleżankami. . Agencja PZL odpowiada za wypracowanie strategii komunikacji, kreację nowej platformy oraz realizację reklam ATL. Jednocześnie PZL odpowiada za nadzór kreatywno‑strategiczny nad działaniami pozostałych agencji w ramach tworzonej platformy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Działania PR realizuje 24/7Communication, natomiast kampanię w internecie prowadzi agencja J.
Przy realizacji spotów reklamowych agencję PZL wsparło produkcyjnie studio Oto Film. Stworzeniem zebry i efektów specjalnych zajęło się studio postprodukcyjne Human Ark, a udźwiękowieniem studio Halo Productions.