Kraj

Kampania RocketJobs.pl, czyli jakie podejście do pracy ma pokolenie Z

Za koncept kreatywny odpowiada zespół RocketJobs.pl. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów wideo jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats.

Ruszyła kampania digitalowa RocketJobs.pl (nowoczesny portal pracy należący do gdańskiej spółki Just Join IT) pod hasłem “GenZ!”, zrealizowana we współpracy z serwisem Gazeta.pl. Seria filmów wideo porusza temat podejścia do pracy pokolenia Z. Spoty będą emitowane w formatach reklamowych display i social mediach marki. Za koncept kreatywny odpowiada zespół RocketJobs.pl. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats.

W najnowszej kampanii RocketJobs.pl i Gazeta.pl zachęcają pracodawców do wsłuchania się w głos generacji Z – pokolenia pracy przyszłości. W serii filmów wideo młodzi dorośli dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat współczesnego środowiska pracy, oczekiwań pracodawców i swoich preferencji zawodowych. Bohaterami spotów są młode osoby urodzone po 1995 r., wielkomiejscy, nowocześni, z otwartymi umysłami wyrażają swoje szczere, dla niektórych kontrowersyjne opinie na przykład na temat braku przydatności studiów w przygotowaniu do
zawodu, nierealnych wymagań pracodawców czy bezpłatnych staży. Zdecydowanie sprzeciwiają się kultowi pracoholizmu w obecnej kulturze pracy. Podkreślając potrzebę równości, poruszają tematy związane z dyskryminacją kobiet czy tolerancją osób LGBT.
Wnioski płynące z kampanii potwierdza badanie Deloitte, według którego aż 92% wchodzących na rynek zawodowy młodych ludzi wybrałoby pracodawcę, który dba o różnorodność i włączającą kulturę organizacyjną.