Kampania została podzielona na dwie odsłony: wizerunkową oraz kampanię kontynuującą promocję „Wygodnego kredytu”, znanego już z ubiegłorocznych działań reklamowych. Pod wspólną nazwą marketingową Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mogą proponować swoim klientom kredyty gotówkowe aktualnie dostępne w ofercie.
W telewizjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych emitowany jest 30-sekundowy spot „Najbliżej ludzi” oraz 8-sekundowy billboard sponsorski. Banki Spółdzielcze promują się w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna potrwa do 14 października. Promocję wspiera kampania bannerowa w internecie, działania w portalu Facebook, a także serwis Najblizejludzi.pl.
Kampania „Wygodnego kredytu” prowadzona będzie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych i potrwa do 22 grudnia br.
Kreację kampanii przygotowało biuro kreatywne Granatowi, media zakupił dom mediowy Effective Media.
Grupa Banku Polskiej Spółdzielczości to największe zrzeszenie banków spółdzielczych w Polsce. Tworzą je 352 banki spółdzielcze, które stanowią 64 proc. wszystkich tego typu banków w kraju, mają one 2,5 tys. placówek i blisko 2,5 tys. bankomatów.