Kraj

Kampania wizerunkowa banków spółdzielczych z Grupy BPS

Banki spółdzielcze komunikują nowoczesność i lokalność. Kreację kampanii przygotowali Granatowi, a za zakup mediów odpowiada dom Effective Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7SC8l5pmb0U%22%7D
Grupa banków spółdzielczych zrzeszona w Grupie Banku Polskiej Spółdzielczości SA (BPS) rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem: “Najbliżej ludzi”. Działania będą prowadzone w telewizji i internecie. Kampania ma zaprezentować banki spółdzielcze jako bliskie swoim klientom i podkreślać ich cechy: tradycję, ale też nowoczesne produkty, lokalność, zamiast globalnych aspiracji, bezpieczeństwo i działanie najbliżej ludzi. Celem jest zwiększenie świadomości marki „banki spółdzielcze” oraz zbudowanie pozytywnych skojarzeń z bankowością spółdzielczą.

Kampania została podzielona na dwie odsłony: wizerunkową oraz kampanię kontynuującą promocję „Wygodnego kredytu”, znanego już z ubiegłorocznych działań reklamowych. Pod wspólną nazwą marketingową Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mogą proponować swoim klientom kredyty gotówkowe aktualnie dostępne w ofercie.

W telewizjach ogólnopolskich oraz w stacjach tematycznych emitowany jest 30-sekundowy spot „Najbliżej ludzi” oraz 8-sekundowy billboard sponsorski. Banki Spółdzielcze promują się w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna potrwa do 14 października. Promocję wspiera kampania bannerowa w internecie, działania w portalu Facebook, a także serwis Najblizejludzi.pl.
Kampania „Wygodnego kredytu” prowadzona będzie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych i potrwa do 22 grudnia br.

Kreację kampanii przygotowało biuro kreatywne Granatowi, media zakupił dom mediowy Effective Media.

Grupa Banku Polskiej Spółdzielczości to największe zrzeszenie banków spółdzielczych w Polsce. Tworzą je 352 banki spółdzielcze, które stanowią 64 proc. wszystkich tego typu banków w kraju, mają one 2,5 tys. placówek i blisko 2,5 tys. bankomatów.