Firma mleczarska Mlekpol inwestuje w kampanię wizerunkową marki mleka Łaciate w telewizji i internecie.
– Celem naszych działań jest utrzymanie wysokiej świadomości marki i zaangażowanie odbiorców w jej historię – komentuje Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.
Do znanej z wcześniejszych odsłon krowy Łaciatej dołączą m.in. ślimak, kura, kret czy mrówka, które w zabawny sposób odkryją najważniejsze wartości produktu.
Kreacja
będzie widoczna w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach w największych stacjach telewizyjnych, na YouTube oraz w sieci GDN. Działania dopełni kampania digital oraz bannerowa w sieci Google i aplikacjach zakupowych.
Za realizację kampanii ze strony SM Mlekpol odpowiedzialna jest brand manager marki Lucyna Kulągowska. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja GPD Agency, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.