Kraj

Kampania wizerunkowa mleka Łaciate

Kreacja: GPD, media: Wavemaker.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFydGm4EyMic%26ab_channel%3D%25C5%2582aciate%22%7D
Firma mleczarska Mlekpol inwestuje w kampanię wizerunkową marki mleka Łaciate w telewizji i internecie.

– Celem naszych działań jest utrzymanie wysokiej świadomości marki i zaangażowanie odbiorców w jej historię – komentuje Dorota Grabowska, kierownik marketingu SM Mlekpol.

Do znanej z wcześniejszych odsłon krowy Łaciatej dołączą m.in. ślimak, kura, kret czy mrówka, które w zabawny sposób odkryją najważniejsze wartości produktu.

Kreacja 

Kampania wizerunkowa mleka Łaciate

będzie widoczna w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach w największych stacjach telewizyjnych, na YouTube oraz w sieci GDN. Działania dopełni kampania digital oraz bannerowa w sieci Google i aplikacjach zakupowych.

Za realizację kampanii ze strony SM Mlekpol odpowiedzialna jest brand manager marki Lucyna Kulągowska. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja GPD Agency, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.