Kraj

Kampania wizerunkowa Teatru WARSawy [wideo]

Działania prowadzone są pod hasłem "Rynek Nowego Myślenia".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDgD60Q0B3GI%22%7D
“Rynek Nowego Myślenia” jest nie tylko promocją jednego z warszawskich teatrów, ale też miejsca w Warszawie – Rynku Nowego Miasta. W ramach kampanii przygotowany został spot wideo, który jest emitowany w warszawskich tramwajach oraz na rondzie Dmowskiego. Prowadzone są również działania PR. Kolejne odsłony kampanii, która potrwa do końca roku, przewidują też spoty radiowe oraz działania niestandardowe. W najbliższych dniach na budynku przy Rynku Nowego Miasta rozbłyśnie neon “Teatr WARSawy”.

Autorką spotu jest Magdalena Ziarnik. Za działania PR odpowiada agencja iPublicity, a media planowane są i kupowane przez Teatr WARSawy. Kampania jest współfinansowana ze środków Miasta St. Warszawy.