Kraj

Reklama

Kampania wizerunkowa Unilink od Splendid & Wise

Za media odpowiada dom mediowy Mindshare.

Unilink, dystrybutor ubezpieczeń, wystartował z wizerunkową kampanią reklamową. Za stronę kreatywną odpowiada agencja Splendid & Wise, za produkcję spotu Papaya Films, a za media Mindshare.

Kampania potrwa do jesieni i będzie emitowana zarówno w głównych stacjach – TVN i Polsat, jak i również stacjach tematycznych m.in.: Canal+, Eurosport, BBC, AXN, stacjach muzycznych, informacyjnych czy kanałach edukacyjnych. Kampania online będzie prowadzona na platformach VoD, mediach społecznościowych oraz Google Display Network i Search.

Odpowiedzialni za kampanię:
Agencja kreatywna – Splendid & Wise, Michał Soroczyński
Dom mediowy – Mindshare, Maciej Świątek – client leadership
Produkcja spotu – Papaya Films

  • Marcin Dubiniec – reżyser
  • Agnieszka Tomaszewska – kostiumografka
  • Justyna Markowska – scenografka
  • Ada Kornecka – producentka
  • Kasia Kordecka – kierowniczka produkcji
  • Kasia Nosalik – koordynatorka produkcji
  • Klient: Unilink – Agnieszka Błoch, dyrektor departamentu marketingu i PR oraz Jakub Choromański, dyrektor departamentu sprzedaży multikanałowej.