Unilink, dystrybutor ubezpieczeń, wystartował z wizerunkową kampanią reklamową. Za stronę kreatywną odpowiada agencja Splendid & Wise, za produkcję spotu Papaya Films, a za media Mindshare.
Kampania potrwa do jesieni i będzie emitowana zarówno w głównych stacjach – TVN i Polsat, jak i również stacjach tematycznych m.in.: Canal+, Eurosport, BBC, AXN, stacjach muzycznych, informacyjnych czy kanałach edukacyjnych. Kampania online będzie prowadzona na platformach VoD, mediach społecznościowych oraz Google Display Network i Search.
Odpowiedzialni za kampanię:
Agencja kreatywna – Splendid & Wise, Michał Soroczyński
Dom mediowy – Mindshare, Maciej Świątek – client leadership
Produkcja spotu – Papaya Films
- Marcin Dubiniec – reżyser
- Agnieszka Tomaszewska – kostiumografka
- Justyna Markowska – scenografka
- Ada Kornecka – producentka
- Kasia Kordecka – kierowniczka produkcji
- Kasia Nosalik – koordynatorka produkcji
- Klient: Unilink – Agnieszka Błoch, dyrektor departamentu marketingu i PR oraz Jakub Choromański, dyrektor departamentu sprzedaży multikanałowej.