Kraj

Kanał Boomerang odświeża wizerunek

Równolegle z rebrandingiem poszerzona zostanie oferta programowa kanału.

Kanał Boomerang odświeża wizerunek
Turner Broadcasting System Poland odświeża wizerunek kanału Boomerang. Polska jest kolejnym krajem, który wprowadził globalną strategię rebrandingu tego kanału dla dzieci. Podstawowym założeniem wprowadzonych zmian jest ujednolicenie na wszystkich rynkach portfolio kanałów dla dzieci oferowanych przez tego nadawcę.
Oprócz nowego logo nawiązującego stylistyką do logotypu Cartoon Network fani mogą korzystać z nowej strony internetowej.
– Nowa odsłona naszego drugiego flagowego kanału odzwierciedla współczesny charakter stacji. Zmianie uległ nie tylko logotyp, ale odświeżyliśmy także nasze platformy internetowe i mobilne, które dla widzów są ważnym źródłem informacji na temat seriali i bohaterów. Dodatkowo dla fanów Boomeranga przygotowaliśmy szereg premier – powiedziała Małgorzata Chapman, senior director creative, production, PR & marketing na rynkach Germany, Austria, Switzerland, Benelux,
 CEE & Russia.
W 2015 r. widzowie zobaczą premierowe odcinki znanych seriali, jak również nowości, a wśród nich: “Inspektor Gadżet”, “Jaś Fasola”, “Kumple z dżungli”, “Be Cool Scooby-Doo”, “Wabbit!” i “Robin Hood”.
Według Nielsen Audience Measurment w 2014 r. Udział Boomeranga w rynku widowni (SHR, grupa 4+) wynosił 0,2 proc., a AMR – średnia oglądalność minutowa 13 tys. widzów.