Kraj

Kanał Dom i Styl będzie pierwszym uruchomionym przez Scripps Networks po zakupie TVN

Amerykański nadawca ma w planach kolejne dwie stacje na naszym rynku.

Firma Scripps Networks Interactive, właściciel TVN, potwierdziła, że finalizuje prace nad formułą kanału tematycznego Dom i Styl. Będzie to pierwszy kanał uruchomiony na polskim rynku po zakupie TVN przez Amerykanów. Kanał ma być kierowany przede wszystkim do kobiet i ma mieć charakter lifestyle’owy i poradnikowy. Akcent położony ma zostać na produkcję polską. Debiut stacji nadawca uzależnia od rozstrzygnięć w konkursie na MUX 8.

Phillip Luff, dyrektor zarządzający Scripps Networks International w UK & EMEA, powiedział, że start nowej stacji nie oznacza zniknięcia TVN Style (stacji o częściowo zbliżonym profilu do planowanej) ani zakończenia współpracy z Polsatem przy Polsat Food Network. Oferta ma się uzupełniać. Dodał też, że jego firma pracuje obecnie nad kolejnymi projektami telewizyjnymi, które w niedalekiej przyszłości mogą ruszyć w Polsce – nad stacją kulinarną i podróżniczą.

Luff deklaruje, że nadawca nie zrezygnuje z istniejących już stacji tematycznych z portfolio Grupy TVN w nazwie i nie zmieni ich nazw. Systematycznie ma być jednak wzbogacany kontent istniejących kanałów tematycznych TVN.

Obecnie (poza podmiotami TVN) Scripps Networks Interactive nadaje w Polsce stacje tematyczne: Travel Channel (Travel Channel HD) i Polsat Food Network (Polsat Food Network HD).