Kraj

Kapitan Nostres - nowy bohater reklamowy PZU

Amerykanie mają swojego Kapitana Amerykę. Czy Polaków ochroni Kapitan Nostres? PZU leci w kosmos.

Grupa PZU, największa w Polsce firma ubezpieczeniowa, ruszy niebawem z nowym formatem reklamowym. Zaplanowana na najbliższe miesiące kampania obejmie telewizję, kina, internet, outdoor oraz materiały POS.

W telewizji będzie emitowany spot pt. ”Kapitan Nostres i nienazwane obiekty” utrzymany w konwencji filmów s.f., choć z przymrużeniem oka. Nowym bohaterem marki jest właśnie Kapitan Nostres, który śmiało unika zagrożeń. Hasło kampanii brzmi: ”I ty możesz zostać Nostresem” – to oczywiście zaproszenie do skorzystania z oferty ubezpieczyciela, by nie obawiać się nieprzewidzianych wypadków. Firma przekonuje, że ubezpieczy każdego. Jej klienci mogą żyć ”bez stresu”, bo ten spokój gwarantuje im PZU.

Kreację reklam dla ubezpieczyciela przygotowała agencja PZL. Produkcją zajęło się studio Film Reaktor. W zakresie planowania i zakupu mediów firma współpracuje z domem mediowym Starlink, ale właśnie teraz marketer finalizuje przetarg mediowy (oprócz Starlinka udział biorą OMD i MediaCom Warszawa).
Działania online dla PZU dotychczas realizowała agencje K2 i ACR, ale również w tym zakresie firma finalizuje przegląd. Natomiast w wyniku rozstrzygniętego niedawno przetargu obsługą BTL ubezpieczyciela zajmują się agencje Walk The Line i Good (wcześniej były to Clos Brothers, Radna oraz GPD Advertising).