Kraj

Top news

Karol Masalski przechodzi do agencji Game Changer

W roli managing partnera będzie odpowiadał m.in. za budowanie relacji z kluczowymi partnerami i rozwój produktów.

Karol Masalski dołącza do agencji Game Changer należącej do Group One. W roli managing partnera będzie odpowiadał m.in. za budowanie relacji z kluczowymi partnerami, poszerzanie portfolio klientów oraz rozwój produktów.

Masalski pracę w branży reklamowej rozpoczął w 2016 roku w strukturach IDMnet, gdzie odpowiadał za przygotowanie strategii reklamowych w obszarze działań niestandardowych dla kanałów telewizyjnych Grupy ZPR. Od 2018 roku był związany z MediaCom Warszawa, w którym realizował m.in. kampanie gamingowe i e-sportowe w ramach komunikacji parasolowej #GamersGonnaPlay dla marki Play. Współuczestniczył także w projektach
niestandardowych, takich jak: lokowania produktu w telewizji, organizacji eventów czy współpraca z największymi influencerami w Polsce.