Kraj

Karty płatnicze po raz pierwszy w promocji Winiar

Winiary prowadzą promocję konsumencką, w której nagrodami jest ponad 1100 kart z gotówką.

Karty płatnicze po raz pierwszy w promocji Winiar
Pod nazwą “Sięgnij po kartę dań” Nestle Polska prowadzi promocję konsumencką dla marki Winiary z wykorzystaniem kart płatniczych jako nagród.

Akcja rusza z początkiem września i potrwa do połowy listopada br. Obejmuje linie Danie w 5 minut i Smaczna zupa. Mechanizm promocji jest następujący: wystarczy kupić przynajmniej jeden produkt instant marki Winiary i wysłać SMS-a z numerem paragonu pod wskazany numer telefonu. Po kilku minutach konsument otrzyma odpowiedź, czy wylosował kartę płatniczą, a jeśli tak, to z jaką gotówką. Do wylosowania jest 30 kart Visa po 1 tys. zł, 6 po 10 tys. zł oraz 1,1 tys. po 100 zł. Wszystkie karty są typu pre-paid, czyli zasilone gotówką z góry, bez dodatkowych opłat.

– Walory promocji konsumenckich z udziałem kart płatniczych docenili już producenci z rynku internetowego czy sprzętu domowego. Dla kulinariów jest to jednak wciąż nowe terytorium. Marka Winiary jako jedna z pierwszych w branży zdecydowała się na taką akcję. Nagradzanie konsumentów gotówką na karcie jest bowiem wyjątkowo atrakcyjną i nowoczesną formą wygranej – daje zwycięzcom pełną kontrolę nad nagrodą, a tym samym zapewnia producentom gwarancję zadowolenia konsumentów – wyjaśnia Małgorzata Niklewska, product manager marki Winiary.

W promocji biorą udział wszystkie produkty, także te nieoznaczone informacją o akcji. Komunikacyjne wsparcie działań to materiały reklamowe w punktach sprzedaży (plakaty, ulotki, wobblery, shelf stoppery, gazetki sklepowe), działania public relations (w prasie handlowej, marketingowej, lifestyle’owej i studenckiej) oraz promocja w internecie, a także reklamy w portalach ogólnospołecznych Onet.pl i WP.pl oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.

Mechanizm akcji promocyjnej, kreację materiałów ją wspierających oraz działania w internecie przygotowała agencja Albedo Marketing. Winiary w zakresie mediów pracują z MEC, a public relations – z Eskadra Publica.