Kraj

Kasztelan reklamuje Specjały

Marka podkreśla swoje pochodzenie; autorami kampanii są: Red8, Highnoon i PHD Media Direction.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvwSGaCdmr7o%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Carlsberg Polska rusza z ogólnopolską kampanią telewizyjną marki piw Kasztelan Specjały, wprowadzonej na rynek w maju ub.r. Jej głównym elementem są trzy spoty telewizyjne, których bohaterami są znani z poprzednich odsłon kampanii piwowarzy.

– W 2015 r. poszerzyliśmy ofertę o 3 warianty linii Kasztelan Specjały. Jest to odpowiedź na trendy rynkowe – przybywa konsumentów, którzy poszukują lokalnych, ciekawych specjalności. To obecnie rynek wart ok. 405 mln zł, wartościowo rosnący 27 proc. rocznie – mówi Wiktor Urban, menedżer marki Kasztelan.

Pod marką Kasztelan Specjały dostępne są trzy warianty: Chmielowe, Białe oraz Niefiltrowane.

Spot reklamowy wyreżyserował Darek Zatorski, a twórcą zdjęć jest Michał Dąbal. Koncepcję przygotowała agencja Red8, produkcją zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy PHD Media Direction.

Carlsberg Polska to trzeci, po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec, największy z producentów piwa w kraju, z udziałem ilościowym w rynku na poziomie 20,5 proc. (dane za 2014 r.). Ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast, Somersby, Grimbergen oraz piwa Sezonowe Okocim i Okocim Radler.