Kraj

Katarzyna Borucka szefową działu ds. korporacyjnych Grupy Żywiec

Do firmy piwowarskiej przechodzi z Coca-Cola Poland, gdzie przez ostatnie pięć lat pracowała na stanowisku dyrektora ds. wizerunku firmy.

Katarzyna Borucka została szefową działu ds. korporacyjnych Grupy Żywiec, drugiego w Polsce producenta piwa. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania wizerunkiem firmy, public affairs oraz komunikacji korporacyjnej. Do Grupy Żywiec przeszła z Coca-Cola Poland, gdzie przez ostatnie 5 lat pracowała na stanowisku dyrektora ds. wizerunku firmy, kontaktów zewnętrznych i komunikacji. Zanim dołączyła do Coca-Cola Poland w 2007 r. Borucka przez 10 lat pracowała w Philip Morris Polska, gdzie zajmowała kolejne stanowiska w dziale ds. korporacyjnych, odpowiadając za public affairs, społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR) oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.

Borucka jest absolwentką Wydziału Filologii Angielskiej Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada również dyplom Fotografii Artystycznej Warszawskiej Szkoły Związku Polskich Artystów Fotografików.

Na nowym stanowisku Borucka odpowiada za realizację strategii korporacyjnej Grupy Żywiec i będzie raportować bezpośrednio do prezesa Xaviera Belisona.