
Od 3 września TVN emituje cykl ośmiu kulinarnych spotkań z Katarzyną Bosacką, która pokaże widzom, jak zdobytą
wiedzę o dobrych nawykach żywieniowych mogą przekuć w mądre decyzje zakupowe, a ostatecznie w zdrowe i niedrogie dania. “MądrzeGotujemy” to kulinarny projekt pełen inspiracji, ale przede wszystkim praktycznych wskazówek. Jego zadaniem jest inspirowanie widzów, ale także walka z marnowaniem żywności.
– Nasz partner – Carrefour Polska – chcąc okazać wsparcie swoim klientom w czasach wysokiej inflacji, podjął decyzję, aby ponownie wspólnie z nami zrealizować projekt, w którym Kasia Bosacka radzi widzom, jak mądrze kupować i przyrządzać ekonomicznie posiłki. Cykl „MądrzeGotujemy” to nasza wspólna odpowiedź na zmieniającą się rzeczywistość, która stawia przed nami wiele wyzwań – powiedział Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający w BrandTime.
“MądrzeGotujemy” na antenie TVN w każdą sobotę o 17.50, a powtórki programu emitowane będą w poniedziałki o godz. 11.40, także na antenie TVN.
Za koncept kreatywny oraz nadzór nad realizacją odpowiada BrandTime. Za produkcję odpowiedzialna jest grupa Warner Bros. Discovery (TVN).
BrandTime realizuje kampanie kontentowe dla Carrefoura, Obi i Dr. Oetkera. Zajmuje się kreacją, produkcją oraz zakupem mediów związanych z realizowaniem wielokanałowych projektów branded content. BrandTime należy do 38Group.