Kraj

Katarzyna Ejdys awansowała na head of Newcast

Nowe stanowisko w ramach struktur ZenithOptimedia Group podlega Agacie Majeckiej, managing director Performics & Newcast.

W Newcast, specjalistycznym brandzie ZenithOptimedia Group odpowiedzialnym za realizację projektów niestandardowych, utworzono nowe stanowisko – head of Newcast. Zajęła je Katarzyna Ejdys, której zadaniem jest budowanie zintegrowanej oferty Newcast, spajającej kompetencje zespołu z zakresu offline (w tym sponsoring, lokowanie produktu, branded content, kreacja) i online (social media, tworzenie kreacji, stron internetowych, aplikacji mobilnych itd.). Nowe stanowisko podlega Agacie Majeckiej, managing director Performics & Newcast.
 
Ejdys zarządzała dotychczas pracą działu kreacji oraz projektami z zakresu social mediów. Do ZenithOptimedia Group dołączyła w lipcu 2013 r., wcześniej pracowała m.in. w K2, gdzie odpowiadała za kampanie socialmediowe oraz digital, dla takich klientów jak PZU, PKP, Pekao, Volvo i Barlinek.
 
Z początkiem listopada do zespołu Newcast dołączył Maciej Dziedzic, objął stanowisko social media specialist. Odpowiada za tworzenie strategii działań w social mediach, współpracę z blogerami oraz realizację akcji niestandardowych z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Jest związany z nimi od pięciu lat, zajmował się m.in. budowaniem strategii, działaniami efektywnościowymi, kampaniami Facebook Ads, wsparciem e-commerce i analityką danych. Pracował dla takich klientów, jak RTV Euro AGD, Sephora, Estee Lauder, Lipton Ice Tea oraz Pepsi.
 
Głównymi klientami Newcast są: L’Oreal, Polska Grupa Energetyczna PGE, Electrolux, Reckitt Benckiser oraz Totalizator Sportowy.