Katarzyna Mroczkowska, dotychczasowa marketing manager polskiego oddziału Microsoftu, zajmie się marketingiem powracającej po latach na rynek marki telefonów komórkowych Nokia.
Przypomnijmy, że fińska Nokia z tajwańskim Foxconn Technology Group zawarła wiosną ub.r. joint venture o nazwie HMD Global, które odkupiło od Microsoftu prawa i patenty i próbuje przywrócić marce Nokia dawną świetność (a przed laty był to niekwestionowany lider, jednak przegapił początek boomu na smartfony).
Polskim oddziałem HMD Global kieruje Robert Siewierski, wieloletni dyrektor generalny polskiego oddziału Nokii, a po jej sprzedaży Microsoftowi – szef tamtejszego działu mobile devices.
Katarzyna Mroczkowska w latach 2010-2014 pracowała w polskiej Nokii (była retail marketing managerem), zaś od 2015 r. – jako marketing manager w Microsofcie.
Szerzej o planach HMD Global względem marki Nokia, także w Polsce, pisaliśmy w MMP24.pl tutaj.
Dzisiaj wieczorem polski oddział HMD Global organizuje premierę nowych smartfonów Nokia w Polsce.