Kraj

Katarzyna Ramus w AdNext

Zajmie się nowym biznesem i nowym produktem na bazie big data i programmatic.

Katarzyna Ramus w AdNext
Katarzyna Ramus dołączyła do zespołu grupy AdNext, gdzie zajęła stanowisko business development directora. Do jej obowiązków należą działania z zakresu nowego biznesu oraz rozwój nowego produktu spółki Media Team Interactive (MTI) opartego na big data i programmatic. Odpowiedzialna jest za pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, budowanie relacji z klientami oraz rozwój technologii i precyzowanie narzędzi opartych na profilach i audience buyingu. Zajmie się również nawiązywaniem współpracy z podmiotami z obszaru big data oraz wspieraniem wdrażania nowych produktów MTI.
Katarzyna Ramus do AdNext przyszła z Grupy Wirtualna Polska, gdzie pracowała przez 12 lat. Jako kierownik działu performance zarządzała zespołem i zajmowała się tworzeniem wielokanałowych strategii marketingowych, rozwój oferty reklamowej dla modeli efektywnościowych, monitoring wskaźników skuteczności prowadzonych kampanii i ulepszanie narzędzi optymalizacyjnych. Wcześniej zajmowała się współpracą z domami mediowymi i planowaniem kampanii.
AdNext jest grupą spółek wyspecjalizowanych w działaniach digitalowych. Do grupy należą spółki: MasterMind, SCOOP, Szeri Szeri, DDOB oraz Optimise, MTI i PushAd.