L’Oréal Professionnel wystartował z nową komunikacją pod hasłem “Bądź pewna zmian”. Twarzą komunikacji została ambasadorka marki, reżyserka pokazów mody, Katarzyna Sokołowska.
W kampanii “Bądź pewna zmian” punktem wyjścia do komunikacji marki w 2019 r. jest metamorfoza Katarzyny Sokołowskiej i zmiana koloru włosów z ciemnych na blond, na którą zdecydować się miała dzięki zaufaniu do profesjonalnych kosmetyków do koloryzacji i pielęgnacji od L’Oreal Professionnel i usług fryzjerów z Salonów Expert. Głównym elementem komunikacji w kanałach digital jest spot, ale kampania obejmuje także video tutoriale prezentujące zupełnie rożne stylizacje nowej fryzury Katarzy Sokołowskiej wykreowane przez eksperta-stylistę fryzur z zastosowaniem kosmetyków marki.
Komunikacja marki w 2019 r. obejmuje w sumie pięć osobnych kampanii reklamowych z zakresu wizerunku i sprzedaży. Pod hasłem “Bądź pewna zmian” oprócz kampanii wizerunkowej marki L’Oreal Professionnel promowane będą także m.in. kultowe produkty do stylizacji włosów z serii Tecni.ART, personalizowana usługa koloryzacji pielęgnującej LeGloss oraz profesjonalne kosmetyki do włosów blond z serii Blondifier.
Działania reklamowe obejmą media społecznościowe (Facebook, Instagram, YouTube), display oraz materiały POS w sieci Salon Expert. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Dziadek do Orzechów. Kampania potrwa do końca 2019 r.
Produkcją spotu zajęła się Filmprodukcja, a zakupem mediów – Starcom.