Kraj

Katarzyna Zielińska i Tomasz Karolak w kampanii Burgerów Maestro

Spot wyreżyserował Jan Komasa.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fv6cIp6irV00%22%7D
Wystartowała kampania burgerów linii Maestro dostępnych w sieci McDonald’s. Wzięli w niej udział aktorzy: Tomasz Karolak i Katarzyna Zielińska. Kampania ma za zadanie podkreślić specyfikę serwisu burgerów oraz ich kompozycje smakowe.
To kolejny spot z wyróżniającej się serii, utrzymanej w klimacie eksperymentu. W poprzednich realizacjach goście małych burgerowni zaskakiwani byli smakiem burgera Maestro.
W pełnej 6-minutowej wersji filmu widzowie poznają dokładny przebieg spotkania Tomasza Karolaka i Katarzyny Zielińskiej. Realizacją, we współpracy z aktorem, zajął się Jan Komasa, reżyser nominowany do Oscara. Skrót filmu będzie emitowany jako reklama telewizyjna.
Za strategię i koncepcję kreatywną kampanii odpowiada DDB Warszawa, za zakup mediów OMD, komunikację PR zrealizowała agencja 24/7Communication. Produkcję wideo zrealizowało studio Oto Film.