Kraj

Marketing

Kaufland wspiera loterię paragonową podczas Miesiąca Fairtrade

Do wygrania 10 ekspresów do kawy z zapasem kawy ziarnistej oraz 30 zestawów produktów z certyfikatem Fairtrade.

Miesiąc Fairtrade to cykliczna kampania, której celem jest promowanie idei Sprawiedliwego Handlu oraz zwiększanie rozpoznawalności znaku Fairtrade wśród konsumentów i firm. W naszym kraju działania prowadzone są przez Fundację „Koalicja Sprawiedliwego Handlu” – Fairtrade Polska. Elementem kampanii jest trwająca od 12 maja do 12 czerwca br. Loteria Paragonowa Fairtrade organizowana na rzecz Fundacji przez Nofsza sp. z o.o. Kupując dowolny produkt ze znakiem Faitrade w tym okresie, można po zarejestrowaniu paragonu na stronie Fairtrade.org.pl wziąć udział w losowaniu nagród: 10 ekspresów do kawy z zapasem kawy ziarnistej oraz 30 zestawów produktów z certyfikatem Fairtrade.

W sklepach sieci Kaufland, która wspiera kampanię, dostępnych jest wiele artykułów marek własnych – K-Classic, K-Bio oraz K-Favourites posiadających znak Fairtrade. – Przyłączając się do kampanii organizowanej przez Fairtrade, chcemy zachęcić naszych klientów do bardziej świadomych zakupów, a loteria paragonowa stanowi dodatkową zachętę do wyboru zrównoważonych produktów – mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej sieci Kaufland.