Kraj

Kawa Kamisu wkrótce w detalu

Marka Biatto Caffe pojawi się na rynku w przyszłym roku.

Kamis, producent przypraw, pracuje nad strategią wprowadzenia na rynek detaliczny włoskiej kawy marki Biatto Caffe.

Kawa Kamisu wkrótce w detalu
Obecnie marketer oferuje ten produkt w kanale HoReCa. Kawa dostępna jest w czterech wariantach: Exclusive 100 proc. arabica, Espresso Superior, Excellent Selection oraz Prestige Daily.

Termin wprowadzenia marki na rynek detaliczny nie jest jeszcze  znany. Biatto zadebiutuje w handlu prawdopodobnie w przyszłym roku. Kamis prowadzi już intensywne prace nad strategią jej rozwoju i komunikacji.

Według danych MEMRB rynek kawy w Polsce wart jest obecnie 3,3 mld zł (V 2009 – IV 2010 r.). Głównymi graczami są na nim (pod względem wartościowym): Kraft Foods Polska (Maxwell House, Jacobs Kronung, Carte Noire), Nestle Polska (Nescafe) oraz Tchibo Polska (Tchibo).

Biatto – jak podaje Kamis – to marka najwyższej jakości kawy, która czerpie z ponad 70-letniego doświadczenia w produkcji kawy oraz włoskiej tradycji i pasji do prawdziwego espresso.