Zagranica

Kellogg's uważa, że śniadanie to sztuka

Startuje nowa komunikacja płatków śniadaniowych firmy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FOSCIPR5IKFU%22%7D
Na Wyspach wystartowała nowa komunikacja marki Bran Flakes – płatków śniadaniowych z pełnego ziarna z portfolio firmy Kellogg’s. Kampania ma na celu przekonanie odbiorców do tego, że płatki pełnoziarniste są tak samo smaczne jak niepełnoziarniste. Nowa kampania ma podsuwać również inspiracje śniadaniowe. W tle słyszymy ścieżkę dźwiękową wokalisty hiphopowego Rogera Möllsa. Za kreację kampanii odpowiada Leo Burnett.

(Campaign)