Grupa Kerris podpisała umowę na obsługę firmy Hemp Juice, brandu oferującego produkty CBD. Agencja odpowiada za zwiększenie sprzedaży online z uwzględnieniem wykorzystania niestandardowych formatów reklamowych.
CBD to jedna z wielu substancji aktywnych występujących w konopi siewnej, z której powstają olejki Hemp Juice.
– Zbadaliśmy ewentualne opcje promocji i udało nam się rozpocząć wyświetlanie reklam w platformach Google i Facebook z brandem klienta. Sprawdziliśmy również, że LinkedIn Ads zezwala na promocję CBD. I choć ten kanał nie jest pierwszym wyborem dla tego typu produktów, będziemy stosować niekonwencjonalne metody dotarcia, które naszym zdaniem przyniosą oczekiwane rezultaty – powiedział Jędrzej Zarychta, head of Kerris Select.
Dodatkowym wyzwaniem dla agencji jest również przeniesienie filozofii marki związanej z estetyką produktów i doświadczeniem konsumenckim na formaty reklamowe, często wyłącznie tekstowe, wykazujące się największą konwersją w kanałach digital.