Kraj

KFC stworzyło teleturniej na Snapchacie

Projekt Snap & Bite realizowany jest we współpracy z McCann Worldgroup.

Sieć KFC stworzyła pierwszy polski teleturniej na Snapchacie – Snap & Bite. Rozgrywka odbywa się na żywo, uczestnicy odpowiadają na pytania i walczą o nagrody w czasie rzeczywistym. Tematem quizu są cztery kraje: Brazylia, Chiny, Indie i USA. Wybór nie jest przypadkowy. Są to miejsca pochodzenia sosów do nowego produktu w KFC – bitesów. Pytania wykraczają poza formę klasycznego teleturnieju, mają w zabawny i zdystansowany sposób prezentować ciekawostki na temat dalekich kultur. W rolę prowadzącego wciela się Jan Frączek – współtwórca internetowego show “Na pełnej”.
   
Teleturniej Snap & Bite można oglądać co środę od godziny 17.00 w MyStory na Snapchacie KFC. Za realizację projektu odpowiada agencja reklamowa McCann Worldgroup.